Humor

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Klein Jefke bezoekt samen met zijn vader een paardenveiling. Hij kijkt toe als zijn vader bij verschillende paarden zijn handen laat glijden over de benen, romp en borst van de dieren. Klein Jefke vraagt: "Papa, waarom doe je dat?"
Pap antwoordt: " Omdat, wanneer ik paarden koop, ik wil weten of de paarden gezond en in goede conditie zijn."
Klein Jefke kijkt bezorgd en zegt: "Pappie, ik denk dat de postbode mama wil kopen.

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Dokter, ik heb mijnheer Debel aan de telefoon. Hij zegt dat zijn vrouw een blindedarmontsteking heeft.
De dokter schudde het hoofd:
- Dat kan niet. Hij is vorig jaar operatief verwijderd. Hebt u al eens iemand ontmoet met een tweede appendix?
- Hebt u al eens iemand ontmoet met een tweede vrouw? antwoordde de verpleegster.

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17223
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Humor

Bericht door bloemeke »

Nestibus schreef: do 06 apr 2017, 08:10 een dwergvrouwtje gaat naar de gynaecoloog omdat ze vaak pijn heeft tussen haar benen ter hoogte van haar schaamstreek. Na lang onderzoek kan de arts nog steeds niets vinden en begint vragen te stellen : 'Heb je er altijd pijn aan ?' Nee, niet altijd,' zegt het vrouwtje. 'Heb je er momenteel last van ?' 'Nee, momenteel niet.' Zijn er dan bepaalde momenten dat je er wel last van hebt ?' vraagt de arts. 'Meestal als het regent,' antwoord het vrouwtje. De arts stelt voor om terug te komen als het regent. Enkele dagen later, bij regenweer, komt het dwergvrouwtje terug bij haar gynaecoloog. De arts vraagt het vrouwtje om op het ligbed te gaan liggen, neemt vervolgens een schaar en begint te knippen. 'Is 't nu niet beter ?' vraagt hij. 'Ja,' zegt het vrouwtje, 'de pijn is weg, wat hebt U eigenlijk gedaan ?' 'Wel, een stukje van uw katsjoe bottekes afgesneden !' zegt de arts.


dubbele post :lol: :lol: :lol:

https://www.schifters.be/viewtopic.php? ... tje#p54707

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3037
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Humor

Bericht door Miss Jones »

bloemeke schreef: do 06 apr 2017, 11:31
Nestibus schreef: do 06 apr 2017, 08:10 een dwergvrouwtje gaat naar de gynaecoloog omdat ze vaak pijn heeft tussen haar benen ter hoogte van haar schaamstreek. Na lang onderzoek kan de arts nog steeds niets vinden en begint vragen te stellen : 'Heb je er altijd pijn aan ?' Nee, niet altijd,' zegt het vrouwtje. 'Heb je er momenteel last van ?' 'Nee, momenteel niet.' Zijn er dan bepaalde momenten dat je er wel last van hebt ?' vraagt de arts. 'Meestal als het regent,' antwoord het vrouwtje. De arts stelt voor om terug te komen als het regent. Enkele dagen later, bij regenweer, komt het dwergvrouwtje terug bij haar gynaecoloog. De arts vraagt het vrouwtje om op het ligbed te gaan liggen, neemt vervolgens een schaar en begint te knippen. 'Is 't nu niet beter ?' vraagt hij. 'Ja,' zegt het vrouwtje, 'de pijn is weg, wat hebt U eigenlijk gedaan ?' 'Wel, een stukje van uw katsjoe bottekes afgesneden !' zegt de arts.


dubbele post :lol: :lol: :lol:

https://www.schifters.be/viewtopic.php? ... tje#p54707

:lol: :lol: :lol: :lol: :bow: :bow: :bow: :dance: :dance: :dance:
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Verwijderde gebruiker 69

Re: Humor

Bericht door Verwijderde gebruiker 69 »

Een man had een automatische wasmachine gekocht bij "VANDENBORRE" en thuis laten leveren.
Zijn blond vrouwtje had deze: uitgepakt, geplaatst, water en elektriciteit aangesloten.
Bij thuiskomst vindt de man zijn vrouwtje naast de wasmachine VOLLEDIG NAAKT.
De man vraagt: "wat betekent dit?"
De vrouw antwoordt : "in de handleiding staat DE EERSTE MAAL WASSEN ZONDER KLEREN".

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Leraar: "Als ik je 2 katten geef, nog eens 2 katten en nog eens 2 katten, hoeveel heb je er dan?" Johnny: "Zeven, meneer." Leraar: "Nee, luister goed ... Als ik je 2 katten geef, nog eens 2 katten en nog eens 2 katten, hoeveel heb je er dan?" Johnny: "Zeven, meneer." Leraar: "Wacht, ik neem iets anders, als ik je 2 appels geef, nog eens 2 appels en nog eens 2 appels, hoeveel heb je er dan?" Johnny: "Zes." leraar: "Goed, nu, als ik je 2 katten geef, nog eens 2 katten en nog eens 2 katten, hoeveel heb je er dan?" Johnny: "Zeven!!" Een kwade leraar: "Waar haal je die zeven vandaan?" Een kwade Johnny: "Omdat ik al een kat heb!"

robinhoody

Re: Humor

Bericht door robinhoody »

:-D :-D :-D

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Een prof neemt het middagmaal in de kantine van de universiteit. Een student zet zich tegenover hem aan dezelfde tafel. De prof ergert zich hieraan en zegt: "Een varken en een vogel lunchen niet samen." Zegt de student: "Oké, ik vlieg wel naar een andere tafel." De prof is razend om dit antwoord en besluit om de student bij zijn volgend examen te buizen. Op het volgende examen kan de student echter perfect op alle vragen antwoorden en de prof besluit om een meerkeuzevraag te stellen. Hij vraagt: "Op straat tref je twee zakken aan, in de ene zit een stapel bankbiljetten en in de andere zit verstand, welke kies je?" "De zak met het geld," zegt de student, waarop de prof zegt: "In uw plaats zou ik die met verstand genomen hebben." Waarop de student zegt: "De mensen nemen meestal datgene wat ze niet hebben .. " De prof is razend om dit antwoord, neemt het examenblad van de student en schrijft er 'onnozelaar' op. De student gaat weg, maar keert terug op zijn stappen. Hij geeft het blad terug aan de prof, en zegt: "Meneer, u hebt mijn examen wel ondertekend, maar vergat er de punten op te vermelden!"

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

Zuster Marianne gaat binnen in het klooster van de Stilte. De priester zei: 'Zuster, dit is een stil klooster. Je bent hier welkom, zolang als je wilt, maar je mag enkel spreken als ik je toestemming geef.' Zuster Marianne leefde nu al 5 jaar in het klooster toen de priester tegen haar zei: 'Zuster Marianne, je bent hier al 5 jaar. Je mag 2 woorden spreken. " De zuster zei: 'Hard bed.' "Het spijt me dat te horen", zei de priester. "We zullen zorgen dat je een beter bed krijgt." Na nog eens vijf jaar, werd ze nogmaals opgeroepen door de priester. 'Je mag weer twee woorden zeggen, zuster.' 'Eten koud', zei zuster Marianne, en de priester verzekerde haar dat het eten beter zou zijn in de toekomst. Op haar 15e verjaardag in het klooster, werd ze opnieuw opgeroepen in zijn kantoor. 'Je mag weer twee woorden zeggen vandaag.' 'Ik vertrek', zei zuster Marianne. "Het is waarschijnlijk het beste", zei de priester. "Je hebt niets anders gedaan dan klagen sinds de dag dat je hier kwam!"

Nestibus

Re: Humor

Bericht door Nestibus »

De NASA lanceert een raket. Aan boord zijn twee varkens en Kiki, een dom blondje. De raket geraakt buiten de dampkring en stoot de eerste rakettrap af. Het station op aarde neemt contact op met de raket: "Hier de aarde, varken 1, varken 1, come in please." "Knor knor, hier varken 1, hier varken 1, ik kan u luid en duidelijk verstaan." "Hallo varken 1, kent u uw instructies nog?" "Jawel," zegt varken 1, "als we bij de maan aankomen, druk ik op de rode knop en dan gaan we landen." "Uitstekend. Over and out." De raket vliegt verder door de ruimte en stoot de tweede rakettrap af. Het station op aarde neemt weer contact op met de raket: "Hier de aarde, varken 2, varken 2, come in please." "Knor knor, hier varken 2, hier varken 2, ik kan u luid en duidelijk verstaan." "Hallo varken 2, kent u uw instructies nog?" "Jawel," zegt varken 2, "als we op de maan zijn, en we willen vertrekken, dan druk ik op de groene knop en dan stijgen we op." "Uitstekend. Over and out." De raket vliegt alsmaar verder en stoot de derde rakettrap af. Het station op aarde neemt nogmaals contact op: "Hier de aarde, Kiki come in please." "Hier Kiki, ik kan u luid en duidelijk verstaan." "Hallo Kiki, kent u uw instructies nog?" "Zeker," zegt Kiki, "ik geef de varkens te eten en blijf van alle knoppen af."

Plaats reactie