Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
nijntje64
Gevorderde
Berichten: 1657
Lid geworden op: za 07 mar 2015, 14:29
Wedstrijden dit jaar: 21 (#99)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nijntje64 »

Gisteren een tand laten ontzenuwen en vandaag 10 keer meer tandpijn dan voordien :-(

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8000
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Dat er zo veel mensen met een krak in hune kop rond lopen



Ivm Gentse voyeur
door zijn filmpjes online te plaatsen op een forum met 170.000 andere perverten. 170.000 :shock:

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Niet gericht aan alle leden, maar hopelijk voelen de juiste leden zich aangesproken:

Dat het egoïsme bij behoorlijk wat leden hoge toppen scheert.
Ik heb vandaag 25 wedstrijden gepost, veelal facebook, omdat ze wederom gewoon niet gepost worden. Dat is een VOLLEDIGE pagina!!!
Het zijn steeds dezelfde leden die de pannen van het dak spelen op facebook, vaak ook nog eens op verschillende namen, maar het vertikken om het hier te delen. Mooie bijdrage vind ik dat voor iets dat toch een gezellige community zou moeten zijn :-( :-( :-(
Je moet heus geen 25 wedstrijden posten zoals ik hoor, jullie zijn met genoeg lamzakken om er elks een paar te posten, en dan staan ze hier ook allemaal, zonder dat iemand achter jullie gat moet komen om ze te posten.

Ik stel voor dat die quota gewoon op 20 gelegd wordt per maand. Misschien dat jullie dan ook eens wat langer dan de eerste 3 dagen van de maand moeite willen doen. Om nog maar te zwijgen van de herhalende wedstrijden waar vaak nooit (meer) een nieuwe opgave in gepost wordt. Nochtans zijn daar ook punten mee te verdienen. Maar wel volop dubbele wedstrijden posten blijkbaar in blinde paniek omdat je anders quota niet haalt, want het is toch o zo moeilijk om een wedstrijdje te vinden en te posten... :roll: :roll: :roll: Er zijn 30 dagen in een maand hoor!

Zo, moest er even uit.
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Kuikentje
Gevorderde
Berichten: 1867
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 10:53
Wedstrijden dit jaar: 16 (#119)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Kuikentje »

Craz schreef: di 13 mar 2018, 11:11 Niet gericht aan alle leden, maar hopelijk voelen de juiste leden zich aangesproken:

Dat het egoïsme bij behoorlijk wat leden hoge toppen scheert.
Ik heb vandaag 25 wedstrijden gepost, veelal facebook, omdat ze wederom gewoon niet gepost worden. Dat is een VOLLEDIGE pagina!!!
Het zijn steeds dezelfde leden die de pannen van het dak spelen op facebook, vaak ook nog eens op verschillende namen, maar het vertikken om het hier te delen. Mooie bijdrage vind ik dat voor iets dat toch een gezellige community zou moeten zijn :-( :-( :-(
Je moet heus geen 25 wedstrijden posten zoals ik hoor, jullie zijn met genoeg lamzakken om er elks een paar te posten, en dan staan ze hier ook allemaal, zonder dat iemand achter jullie gat moet komen om ze te posten.

Ik stel voor dat die quota gewoon op 20 gelegd wordt per maand. Misschien dat jullie dan ook eens wat langer dan de eerste 3 dagen van de maand moeite willen doen. Om nog maar te zwijgen van de herhalende wedstrijden waar vaak nooit (meer) een nieuwe opgave in gepost wordt. Nochtans zijn daar ook punten mee te verdienen. Maar wel volop dubbele wedstrijden posten blijkbaar in blinde paniek omdat je anders quota niet haalt, want het is toch o zo moeilijk om een wedstrijdje te vinden en te posten... :roll: :roll: :roll: Er zijn 30 dagen in een maand hoor!

Zo, moest er even uit.
Ik voel me totaal niet aangevallen, wel wil ik even melden dat niet iedereen een FB account heeft of meespeelt met FB (of ben ik de enige die die FB-kelk aan mij voorbij laat gaan?)

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Kuikentje schreef: di 13 mar 2018, 11:25 Ik voel me totaal niet aangevallen, wel wil ik even melden dat niet iedereen een FB account heeft of meespeelt met FB (of ben ik de enige die die FB-kelk aan mij voorbij laat gaan?)
Als je geen FB account hebt, of je speelt niet mee op FB, dan zal ik jou ook niet tot vervelens toe zien liken/share/reageren op FB zonder de wedstrijd hier te posten he ;) Mijn frustratie is op die mensen bedoelt :)
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Kuikentje
Gevorderde
Berichten: 1867
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 10:53
Wedstrijden dit jaar: 16 (#119)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Kuikentje »

Craz schreef: di 13 mar 2018, 11:35
Kuikentje schreef: di 13 mar 2018, 11:25 Ik voel me totaal niet aangevallen, wel wil ik even melden dat niet iedereen een FB account heeft of meespeelt met FB (of ben ik de enige die die FB-kelk aan mij voorbij laat gaan?)
Als je geen FB account hebt, of je speelt niet mee op FB, dan zal ik jou ook niet tot vervelens toe zien liken/share/reageren op FB zonder de wedstrijd hier te posten he ;) Mijn frustratie is op die mensen bedoelt :)
Ik had jouw frustratie idd juist beoordeeld, jullie hebben toch een SchiftersFB groepje dacht ik, dan ken je die bepaalde leden waarschijnlijk wel goed en kan je het kaf van het koren scheiden :).

pehuke
Kenner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 22 jul 2017, 20:03
Wedstrijden dit jaar: 27 (#81)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door pehuke »

Hi Craz,

ik heb een pseudo facebook account gemaakt voor deze spelletjes, mn vrienden/collegas wil ik daar echt niet mee lastig vallen.
Hoe vind ik je op facebook? ev via PM.
Er zijn hoe langer hoe meer facebookwedstrijden, als je nog iets wil winnen kan je niet meer zonder 'pseudo'account.

spiderman63
Gevorderde
Berichten: 1838
Lid geworden op: za 07 nov 2015, 10:53
Wedstrijden dit jaar: 70 (#17)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door spiderman63 »

Kuikentje schreef: di 13 mar 2018, 11:25
Craz schreef: di 13 mar 2018, 11:11 Niet gericht aan alle leden, maar hopelijk voelen de juiste leden zich aangesproken:

Dat het egoïsme bij behoorlijk wat leden hoge toppen scheert.
Ik heb vandaag 25 wedstrijden gepost, veelal facebook, omdat ze wederom gewoon niet gepost worden. Dat is een VOLLEDIGE pagina!!!
Het zijn steeds dezelfde leden die de pannen van het dak spelen op facebook, vaak ook nog eens op verschillende namen, maar het vertikken om het hier te delen. Mooie bijdrage vind ik dat voor iets dat toch een gezellige community zou moeten zijn :-( :-( :-(
Je moet heus geen 25 wedstrijden posten zoals ik hoor, jullie zijn met genoeg lamzakken om er elks een paar te posten, en dan staan ze hier ook allemaal, zonder dat iemand achter jullie gat moet komen om ze te posten.

Ik stel voor dat die quota gewoon op 20 gelegd wordt per maand. Misschien dat jullie dan ook eens wat langer dan de eerste 3 dagen van de maand moeite willen doen. Om nog maar te zwijgen van de herhalende wedstrijden waar vaak nooit (meer) een nieuwe opgave in gepost wordt. Nochtans zijn daar ook punten mee te verdienen. Maar wel volop dubbele wedstrijden posten blijkbaar in blinde paniek omdat je anders quota niet haalt, want het is toch o zo moeilijk om een wedstrijdje te vinden en te posten... :roll: :roll: :roll: Er zijn 30 dagen in een maand hoor!

Zo, moest er even uit.
Ik voel me totaal niet aangevallen, wel wil ik even melden dat niet iedereen een FB account heeft of meespeelt met FB (of ben ik de enige die die FB-kelk aan mij voorbij laat gaan?)

Idem hier, ik heb ook geen FB account dus laat ik deze wedstrijden aan mij voorbij gaan en kan dus deze ook niet posten.

Ik doe hier mijn best op wedstrijden en/of antwoorden te posten.
Maar als NIET FB gebruiker is het niet gemakkelijk om 20 wedstrijden te posten.
Laatst gewijzigd door spiderman63 op di 13 mar 2018, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
unika
Kenner
Berichten: 1361
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 12:42
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door unika »

Hier ook geen Facebook, al ga ik soms wel eens op sommige pagina's zien (diegene die dan open gaan toch), want vele kan ik gewoon niet zien omdat ik toch geen account heb daar.
Maar ik open die alleen maar als ik eens wedstrijden nakijk om te zien of ze afgelopen zijn of niet, zodat die naar het archief kunnen ;-)

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Nogmaals, ik viseer hier niet de leden die geen FB account hebben of geen FB wedstrijden meespelen.
Ik ben jullie eeuwig dankbaar om de gewone wedstrijden te posten, of daar de vragen te beantwoorden :) :thumb:

Mijn frustratie is gericht op zij die wel een FB account hebben, en daar de pannen van het dak spelen, en hier dan het absoluut noodzakelijke doen om de andere wedstrijden en antwoorden te kunnen lezen en/of schiftingslijst te kunnen raadplegen. Dat is gewoon egoïstisch, en gaat volledig in tegen het doel van deze community, namelijk samen zorgen dat we met z'n allen prijzen winnen. Dat ik een volledige pagina van 25 wedstrijden op een korte tijd kan posten is volledig absurd, en laat erg goed zien hoe egoïstisch sommigen te werk gaan.

Ik gebruik ook een pseudo account hoor, ik val mijn echte vrienden daar ook niet mee lastig. En op die pseudo account heb ik ook alleen maar vrienden die ook wedstrijden spelen. Maar daar gaat het hier niet om :)
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Plaats reactie