Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sweetvoice
Gevorderde
Berichten: 4145
Lid geworden op: vr 25 dec 2015, 23:38
Wedstrijden dit jaar: 129 (#7)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Sweetvoice »

Craz schreef: di 13 mar 2018, 11:58 Nogmaals, ik viseer hier niet de leden die geen FB account hebben of geen FB wedstrijden meespelen.
Ik ben jullie eeuwig dankbaar om de gewone wedstrijden te posten, of daar de vragen te beantwoorden :) :thumb:

Mijn frustratie is gericht op zij die wel een FB account hebben, en daar de pannen van het dak spelen, en hier dan het absoluut noodzakelijke doen om de andere wedstrijden en antwoorden te kunnen lezen en/of schiftingslijst te kunnen raadplegen. Dat is gewoon egoïstisch, en gaat volledig in tegen het doel van deze community, namelijk samen zorgen dat we met z'n allen prijzen winnen. Dat ik een volledige pagina van 25 wedstrijden op een korte tijd kan posten is volledig absurd, en laat erg goed zien hoe egoïstisch sommigen te werk gaan.

Ik gebruik ook een pseudo account hoor, ik val mijn echte vrienden daar ook niet mee lastig. En op die pseudo account heb ik ook alleen maar vrienden die ook wedstrijden spelen. Maar daar gaat het hier niet om :)
Ik begrijp je ergernis, maar mensen die een uurtje per dag op het forum zitten, gaan de helft van hun tijd écht niet steken in het posten van wedstrijden. Zij zijn vooral blij dat ze ook eens kunnen meedoen met enkele wedstrijden.
De hoeveelheid aan facebookwedstrijden die er momenteel gepost worden maakt dat je door het bos de bomen niet meer kan zien staan, maar dat is dan wat ik er persoonlijk van vind.

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7957
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Sweetvoice schreef: di 13 mar 2018, 23:57
Craz schreef: di 13 mar 2018, 11:58 Nogmaals, ik viseer hier niet de leden die geen FB account hebben of geen FB wedstrijden meespelen.
Ik ben jullie eeuwig dankbaar om de gewone wedstrijden te posten, of daar de vragen te beantwoorden :) :thumb:

Mijn frustratie is gericht op zij die wel een FB account hebben, en daar de pannen van het dak spelen, en hier dan het absoluut noodzakelijke doen om de andere wedstrijden en antwoorden te kunnen lezen en/of schiftingslijst te kunnen raadplegen. Dat is gewoon egoïstisch, en gaat volledig in tegen het doel van deze community, namelijk samen zorgen dat we met z'n allen prijzen winnen. Dat ik een volledige pagina van 25 wedstrijden op een korte tijd kan posten is volledig absurd, en laat erg goed zien hoe egoïstisch sommigen te werk gaan.

Ik gebruik ook een pseudo account hoor, ik val mijn echte vrienden daar ook niet mee lastig. En op die pseudo account heb ik ook alleen maar vrienden die ook wedstrijden spelen. Maar daar gaat het hier niet om :)
Ik begrijp je ergernis, maar mensen die een uurtje per dag op het forum zitten, gaan de helft van hun tijd écht niet steken in het posten van wedstrijden. Zij zijn vooral blij dat ze ook eens kunnen meedoen met enkele wedstrijden.
De hoeveelheid aan facebookwedstrijden die er momenteel gepost worden maakt dat je door het bos de bomen niet meer kan zien staan, maar dat is dan wat ik er persoonlijk van vind.

Een uurtje per dag op het forum....... ik denk dat er vele mensen die fulltime gaan werken daar niet aankomen hoor.

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Sowieso is "ik heb niet veel tijd, dus ik post ze niet en speel ze enkel" geen excuus.
Voor niets gaat de zon op.
Als je tijd hebt om 5 wedstrijden te spelen, dan speel je er 4 en post je er 1. Dat is echt niet te veel gevraagd.
In zeker zin is dat wat nu wordt afgedwongen met die 2 weken regel, maar die komt duidelijk tekort als je ziet wat voor een massa wedstrijden blijft liggen. OK, facebook wedstrijden bieden vaak prulprijzen aan, maar daar zitten echt ook wel goede wedstrijden bij. En uiteindelijk is dat voor iedereen anders wat je waardevol vindt of niet, toch?
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

hha
Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: wo 15 jun 2016, 14:04
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door hha »

Al een week geen internet door storing.
Echt balen!

Gebruikersavatar
dorhe
Kenner
Berichten: 1244
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 13:42
Locatie: Kempen
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dorhe »

Craz schreef: wo 14 mar 2018, 09:21 Sowieso is "ik heb niet veel tijd, dus ik post ze niet en speel ze enkel" geen excuus.
Voor niets gaat de zon op.
Als je tijd hebt om 5 wedstrijden te spelen, dan speel je er 4 en post je er 1. Dat is echt niet te veel gevraagd.
In zeker zin is dat wat nu wordt afgedwongen met die 2 weken regel, maar die komt duidelijk tekort als je ziet wat voor een massa wedstrijden blijft liggen. OK, facebook wedstrijden bieden vaak prulprijzen aan, maar daar zitten echt ook wel goede wedstrijden bij. En uiteindelijk is dat voor iedereen anders wat je waardevol vindt of niet, toch?
Ach Craz.. ik denk dat bij veel forumleden hier frustraties over bestaan. Bij mij ook zoals je weet ;-)
Ik heb zelf geen Facebook-account, dus ik speel hier niet aan mee en zal deze dus ook nooit posten. Maar dan meer in het algemeen..

Ik denk dat we ons daar beter bij neer kunnen leggen. Als die mensen waar jij het over hebt, dan aan het einde van de maand hun quota niet halen, moeten ze daar ook niet over komen zeuren.

En wat hierboven weer gezegd wordt, over mensen die fulltime werken, maar dan niet genoeg tijd over hebben.. Ja sorry hoor, maar dat vind ik zever. Je beslist zelf wat je in je vrije tijd doet.
Zo kies ik er voor om een deel van mijn vrije tijd in wedstrijden te steken (en soms is dat een half uurtje per dag, soms een uurtje.. dus ook niet mega veel), maar dat wil dus ook wel zeggen dat ik soms leuke dingen win om eens met mijn kindjes of vriendinnen te doen.
Mensen die dat er niet voor over hebben en liever andere dingen doen, ook alle begrip voor, maar die moeten dan ook niet komen zeuren. Dat heb je zelf in de hand.
Ik ben daarstraks even tussendoor op het forum geweest, heb geen enkele wedstrijd meegedaan, en had ook niks om te posten. Maar ik heb wel 5 wedstrijden gezien die ondertussen afgelopen waren en heb dit dan even gemeld. Dat doe ik niet voor mezelf hé, maar om het de mods wat makkelijker te maken en om mensen die aan die wedstrijd hebben meegedaan even te laten zien dat die prijzen er mogelijk aan kunnen komen.. Maar ik klaag daar niet over. Want ik vind het ook fijn als andere mensen dat doen.
Daarom zitten we tenslotte op een forum.. Om elkaar te helpen.

Jammer dat sommigen zo hard enkel voor zichzelf bezig zijn.. Maar dat ga je er niet meer uit krijgen denk ik.
You're never fully dressed without a smile!

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

2 dagen later, en ik kan er weer 25 posten.... :-( :-( :-(
Fijn om te leren hoeveel sommige leden de anderen hier iets gunnen.
Dat je maar even tijd hebt en mss 5 wedstrijden speelt op een dag OK, maar ik zie leden tientallen berichten liken en sharen en er geen enkele posten. Ik wens ze veel jeuk en een korte arm toe.

En ik maak me geen illusies, de kans dat de egoïsten hier deze berichten lezen is nihil. Want hun leuze is: winnen winnen winnen, spelen spelen spelen, o ja vervelend!!!, snel ff 1 wedstrijd per 2 weken posten om veel veel veel te kunnen zien op schifters.
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

jurion
Gevorderde
Berichten: 1786
Lid geworden op: vr 23 dec 2016, 09:26
Wedstrijden dit jaar: 40 (#29)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door jurion »

Gebuur speelt mee met Feeling en Gael
Zelfde prijs, maar andere vraag en gewonnen bij feeling.
Dus het mag.

Gebruikersavatar
Miss Jones
Moderator
Berichten: 3039
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 11:17

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Miss Jones »

een pittige verkoudheid en de zoveelste ontsteking van de zenuwbaan in de nek :roll:
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

hha
Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: wo 15 jun 2016, 14:04
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door hha »

Miss Jones schreef: zo 18 mar 2018, 17:00 een pittige verkoudheid en de zoveelste ontsteking van de zenuwbaan in de nek :roll:
Veel Beterschap!

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 7957
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door grietje »

Programma opgenomen? Dan wil minister Gatz (Open VLD) verbieden dat u de reclame doorspoelt :-(


https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180321_03421240

Plaats reactie