Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
letter
Gevorderde
Berichten: 2496
Lid geworden op: zo 19 apr 2015, 13:07
Wedstrijden dit jaar: 90 (#11)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door letter »

MDB schreef: vr 16 feb 2018, 11:40 Niets meer winnen, zelfs geen filmticketjes... :-(
...en dat mensen die meedoen om te verkopen, wel winnen...dat is nog mijn grootste ergernis.... :shock:
daar heb je een punt

aniram
Kenner
Berichten: 1090
Lid geworden op: zo 10 mei 2015, 11:34
Wedstrijden dit jaar: 55 (#22)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door aniram »

beveke schreef: do 15 feb 2018, 15:26 Was efkes de schiftingenlijst aan het vergelijken met mijn eigen lijstje... Stel ik vast dat ik voor verschillende wedstrijden (vooral bij Libelle) eigenlijk moest gewonnen hebben... :-(
Ik heb dat ook met meerdere libelle wedstrijden. Alle wedstrijden van Sanoma eigenlijk denk ik. Pralinehartjes van Flair, zit ik ook weer tussen de winnende schiftingen. Geen chocolade aangekregen.

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Zou het niet kunnen dat de leden die niet (meer) winnen bij Sanoma zowel de NL als FR versies spelen (bv Flair/Gael) en misschien daardoor zichzelf elke keer diskwalificeren wegens dubbele deelname?

Het is een vraag he mensen, geen bewering! (voor er weer mensen in paniek gaan roepen dat het niet waar is...)
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

aniram
Kenner
Berichten: 1090
Lid geworden op: zo 10 mei 2015, 11:34
Wedstrijden dit jaar: 55 (#22)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door aniram »

Ik doe alleen met de Nederlandse versie mee. Maar wel voor alle gezinsleden op hetzelfde adres , misschien dat het daar aan ligt.

Gebruikersavatar
Ferdinanddegroot
Lid
Berichten: 268
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 10:46
Wedstrijden dit jaar: 1 (#191)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Ferdinanddegroot »

Het is zéér opvallend dat er minder gewonnen wordt. Ik zie het zienderogen achteruit gaan qua prijzen. In 2015 met gemak 200 prijzen op een jaar. Nu 2 kleine prijsjes in 2018. Ik weet echt niet wat er aan de hand is..

Hoe zit dat bij jullie?

nikki2003

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door nikki2003 »

December 2017 was goed bij mij, januari tot nu bijna niks... :roll:


December:
1 doos whiskas casserole
1 christmass box Boursin
1 weekend in s'gravenbrakel
1 winterpakket radio nostalgie met streekproducten, tickets, kerstballen,..
1 pakket playlink met chips, drinken, PS4 singstar, popcorn

januari tot nu:
2 tickets fast n furious sportpaleis
2 tickets kinepolis Phantom threat ( en die film was echttt slecht XD )

beveke
Kenner
Berichten: 1068
Lid geworden op: di 06 sep 2016, 19:07
Wedstrijden dit jaar: 1 (#196)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door beveke »

Craz schreef: za 17 feb 2018, 09:27 Zou het niet kunnen dat de leden die niet (meer) winnen bij Sanoma zowel de NL als FR versies spelen (bv Flair/Gael) en misschien daardoor zichzelf elke keer diskwalificeren wegens dubbele deelname?

Het is een vraag he mensen, geen bewering! (voor er weer mensen in paniek gaan roepen dat het niet waar is...)
In mijn geval ligt het daar niet aan, ik speel enkel op de nederlandstalige sites, ik speel ook niet mee voor anderen :-(
Vraag mij af of het zou helpen om een andere login aan te maken?

Gebruikersavatar
Craz
Gevorderde
Berichten: 2100
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 08:24
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Craz »

Dat gaat niet veel verschil maken denk ik, want je adres blijft nog gewoon hetzelfde.
Zelf speel ik ook enkel de NL versie mee, en kan niet zeggen dat ik al eens tussen winnende schiftingen in zat. En winnen doe ik er ook maar zelden mee, omdat ik er boven of onder zit :)

Anders stuur je ze eens een berichtje om te informeren en zeg je dat je moeder en zus gewonnen hebben, maar jij niet met een schifting die er tussen zat ? Misschien dat ze dan wel kunnen zeggen wat de reden is ?
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Gebruikersavatar
Kuikentje
Gevorderde
Berichten: 1867
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 10:53
Wedstrijden dit jaar: 16 (#117)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door Kuikentje »

Valt het mij alleen op dat er zoveel auto's rondrijden met 1,2, 3 en zelfs 4 (dus compleet "onzichtbaar") kapotte lichten ... en dat dit in Belgenland echt veel meer is dan in de ons omringende buurlanden.
En om dan nog te zwijgen over de halsstarrige koppige middenvakrijders.

Gebruikersavatar
dorhe
Kenner
Berichten: 1244
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 13:42
Locatie: Kempen
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door dorhe »

Gisteren om 18u29 een wedstrijd geplaatst.
De antwoorden weer open gelaten, om andere mensen (zoals gevraagd door sommigen) de kans te geven om hun quota te halen.

Er zijn 9 vragen op te lossen, dus 9 mensen zouden hier gebruik van kunnen maken.

Het is duidelijk het einde van de maand, en iedereen zal zijn quota weer gehaald hebben want er zijn nog géén antwoorden op gekomen!

Dan wil je met anderen rekening houden..
You're never fully dressed without a smile!

Plaats reactie