Ik krijg steeds een foutmelding!!

Heb je problemen met de site, werkt iets niet naar behoren, of heb je een idee die de site ten goede kan komen? Laat het ons weten.
Leentje58
Gevorderde

Re: Ik krijg steeds een foutmelding!!

Bericht door Leentje58 » di 13 feb 2018, 14:38

Leentje58 schreef:
di 13 feb 2018, 14:35
Leentje58 schreef:
di 13 feb 2018, 14:34
Leentje58 schreef:
di 13 feb 2018, 14:27
Zjef schreef:
di 13 feb 2018, 14:18
Leentje58 schreef:
di 13 feb 2018, 14:14
"bitcoins" :shock: ik ken daar niks van, verre van er iets mee gedaan te hebben
Kan door malafide websites komen ook, of iemand die op een normale website erin slaagt om het script te laten uitvoeren (bv via een link of wat dan ook). Ik heb je een PM gestuurd om even wat zaken na te gaan :)
Ik heb een nieuwe dieptescan gestart, ik laat na afloop iets weten als daar iets abnormaals is
het rare is dat het enkel op deze site is
"Scan voltooid, er is geen enkele bedreiging gevonden!"
Ook de Malware-Cleaner vond geen malware

Craz
Gevorderde

Bericht door Craz » di 13 feb 2018, 16:35

Recent iets geïnstalleerd of update gedaan? Een browser extensie geïnstalleerd?
Dus rond het moment dat alles nog goed was en toen je die meldingen begon te krijgen?

Als je in configuratie scherm naar je programma's gaat kan je daar zien welke programma's nadien geïnstalleerd werden.
En de browser extensies kan je zien in je browser (Chrome, Firefox, etc).
Geen idee waar je kan zien welke programma's na een bepaalde datum een update gekregen hebben.

Eventueel teruggaan naar een herstelpunt toen je het probleem nog niet had, als je herstelpunten gemaakt hebt natuurlijk :)

Voor browsers (bv Chrome) kan je ook een volledige reset doen, waarmee je alle extensies en instellingen terug verwijdert en terug gaat naar een originele versie alsof je die pas geinstalleerd hebt. Ik zou ook zeker eens proberen om je tijdelijke internet bestanden eens te verwijderen (cookies, en andere bestanden).

Heb je die melding ook in andere browsers? Bv als je nu de melding in Chrome krijgt, krijg je die dan ook als je dezelfde website in bv FireFox opent? Indien niet, dan zit je probleem sowieso in de Chrome browser (of de browser waar je die melding wel krijgt), en kan je daar verder op zoeken (doe dan sowieso eens een reset, dat is het snelste en eenvoudigste).
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Leentje58
Gevorderde

Bericht door Leentje58 » di 13 feb 2018, 16:44

Craz schreef:
di 13 feb 2018, 16:35
Dus rond het moment dat alles nog goed was en toen je die meldingen begon te krijgen?

Als je in configuratie scherm naar je programma's gaat kan je daar zien welke programma's nadien geïnstalleerd werden.
Geen idee waar je kan zien welke programma's na een bepaalde datum een update gekregen hebben.

Eventueel teruggaan naar een herstelpunt toen je het probleem nog niet had, als je herstelpunten gemaakt hebt natuurlijk :)

Voor browsers (bv Chrome) kan je ook een volledige reset doen, waarmee je alle extensies en instellingen terug verwijdert en terug gaat naar een originele versie alsof je die pas geinstalleerd hebt. Ik zou ook zeker eens proberen om je tijdelijke internet bestanden eens te verwijderen (cookies, en andere bestanden).

Heb je die melding ook in andere browsers? Bv als je nu de melding in Chrome krijgt, krijg je die dan ook als je dezelfde website in bv FireFox opent? Indien niet, dan zit je probleem sowieso in de Chrome browser (of de browser waar je die melding wel krijgt), en kan je daar verder op zoeken (doe dan sowieso eens een reset, dat is het snelste en eenvoudigste).
Ik merk dat ik het enkel heb op deze site en in Firefox, niet in Internet Explorer.

Leentje58
Gevorderde

Bericht door Leentje58 » di 13 feb 2018, 16:45

Leentje58 schreef:
di 13 feb 2018, 16:44
Craz schreef:
di 13 feb 2018, 16:35

Ik merk dat ik het enkel heb op deze site en in Firefox, niet in Internet Explorer.
Recent niets geïnstalleerd en geen updates gedaan

Craz
Gevorderde

Bericht door Craz » di 13 feb 2018, 16:51

Leentje58 schreef:
Hier kan je lezen hoe je FireFox kan resetten:
https://support.mozilla.org/nl/kb/firef ... tialiseren
Je favorieten, wachtwoorden, en geopende tabbladen blijven behouden, maar al je extensies en gegevens daarvan worden verwijderd.

Hier kan je lezen hoe je tijdelijke bestanden in FireFox verwijdert:
https://support.mozilla.org/nl/kb/buffe ... fox-wissen

Dan best de computer eens herstarten om zeker te zijn en kijken of je het probleem nog steeds hebt.
I turned my phone on “AIRPLANE MODE” and threw it into the air. Worst transformer ever.

Leentje58
Gevorderde

Bericht door Leentje58 » di 13 feb 2018, 16:58

Craz schreef:
di 13 feb 2018, 16:51
Leentje58 schreef:
Hier kan je lezen hoe je FireFox kan resetten:
https://support.mozilla.org/nl/kb/firef ... tialiseren
Je favorieten, wachtwoorden, en geopende tabbladen blijven behouden, maar al je extensies en gegevens daarvan worden verwijderd.

Hier kan je lezen hoe je tijdelijke bestanden in FireFox verwijdert:
https://support.mozilla.org/nl/kb/buffe ... fox-wissen

Dan best de computer eens herstarten om zeker te zijn en kijken of je het probleem nog steeds hebt.
Bedankt,zal ik zeker uitvoeren.

Leentje58
Gevorderde

Bericht door Leentje58 » di 13 feb 2018, 17:16

Zjef en Craz, de foutmelding is weg! :bow:

Afbeelding

Hopelijk voor eeuwig!

Craz
Gevorderde

Bericht door Craz » di 13 feb 2018, 17:19

Leentje58 schreef:
di 13 feb 2018, 17:16
Zjef en Craz, de foutmelding is weg! :bow:

Afbeelding

Hopelijk voor eeuwig!
:thumb: :thumb:

Plaats reactie