Stad Antwerpen - Duoticket voor Mise en Place 27/12 (A-kaart houders) (afhalen) (14/12)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
briek
Kenner
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 01 nov 2015, 19:33
Wedstrijden dit jaar: 46 (#54)

Stad Antwerpen - Duoticket voor Mise en Place 27/12 (A-kaart houders) (afhalen) (14/12)

Bericht door briek »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Kerst aan je been! Met Mise en Place trakteert hetpaleis je op een heerlijk absurde theatervoorstelling. En trakteren mag je als A-kaarthouder letterlijk nemen. Voor de winnaars van onze wedstrijd liggen duotickets klaar, in ruil voor 10 A-kaartpunten.
Deze eindejaarsperiode maakt hetpaleis het extra gezellig. Met een muzieklabyrint, een voorstelling in een theaterbus (licht, lichter, liegt) en een theaterclassic (Dounia B.). En met een nieuwe voorstelling met cie barbarie & Theater Stap: Mise en Place.

5 spelers van cie barbarie. 6 spelers van Theater Stap. Dat maakt 11 spelers op de scène.
11 ikken. Of toch niet? Want in Mise en Place is er iets vreemds aan de hand. Er zijn veel ikken. Wie is nu de enige, echte ik? En waar begint en eindigt ik? Wat als ik geen hoofd maar wel 5 benen heeft?

Mise en Place wordt een heerlijk absurde voorstelling vol humor over de grenzen van ons 'ik'. 11 acteurs vallen uit elkaar in 1, 2, 3, 5, 11... stukken. Hoe vinden al die stukken hun plaats?
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
14/12 om 23:59

Adres:
Het Paleis
Theaterplein
2000 Antwerpen

Gebruikersavatar
Jolly Jumper
Kenner
Berichten: 1084
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 16:57
Wedstrijden dit jaar: 21 (#113)

Re: Stad Antwerpen - Duoticket voor Mise en Place 27/12 (A-kaart houders) (afhalen) (14/12)

Bericht door Jolly Jumper »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Al jumpend de prijzen tegemoet...

Plaats reactie