Wat maakte je blij vandaag?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
hha
Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: wo 15 jun 2016, 14:04
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door hha »

stond in de winkel en de dame voor mij hoefde bepaalde zegeltjes niet en ik kreeg ze. Zij spaarde andere die ik weer niet wilde en zij kreeg ze van mij. Leuke babbel. Dat is nu eens leuk winkelen, niet veel stress en aan een ander denken :-D

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17393
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door bloemeke »

de geur van pas gemaaid gras (met dank aan mijn dochter-maaier van dienst :-D ) met een nieuwe grasmaaier (nadat gisteren uit onze oude de vlammen kwamen)

hha
Lid
Berichten: 161
Lid geworden op: wo 15 jun 2016, 14:04
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door hha »

bloemeke schreef: zo 02 apr 2017, 13:42 de geur van pas gemaaid gras (met dank aan mijn dochter-maaier van dienst :-D ) met een nieuwe grasmaaier (nadat gisteren uit onze oude de vlammen kwamen)
:thumb: :-)

Verwijderde gebruiker 74

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Verwijderde gebruiker 74 »

Heb vandaag een alleenstaande mama gelukkig gemaakt door onze zetel te laten voor een spotprijsje, ze kon mijn vraagprijs niet betalen en ik heb mijn prijs laten zakken tot een aanvaardbare prijs voor haar. Mijn ouders hebben vroeger ook in een vechtscheiding gezeten dus ik had te doen met haar kinderen. :-(

Gebruikersavatar
grietje
Moderator
Berichten: 8047
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door grietje »

bloemeke schreef: zo 02 apr 2017, 13:42 de geur van pas gemaaid gras (met dank aan mijn dochter-maaier van dienst :-D ) met een nieuwe grasmaaier (nadat gisteren uit onze oude de vlammen kwamen)

dat geurtje, is voor mij helaas een kleine ergernis. Als je allergisch bent aan grassen enz.... :-(

Gebruikersavatar
Sam
Gevorderde
Berichten: 1885
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
Wedstrijden dit jaar: 13 (#156)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door Sam »

grietje schreef: di 04 apr 2017, 10:26
bloemeke schreef: zo 02 apr 2017, 13:42 de geur van pas gemaaid gras (met dank aan mijn dochter-maaier van dienst :-D ) met een nieuwe grasmaaier (nadat gisteren uit onze oude de vlammen kwamen)

dat geurtje, is voor mij helaas een kleine ergernis. Als je allergisch bent aan grassen enz.... :-(
Mocht je het fenomeen nog niet kennen, zoek eens op: "lekkende darm" of in het Engels "leaky gut". Zowel bij mij als tal van anderen lag dit aan de basis van zulke allergieën die nu gelukkig tot het verleden behoren.

MDB
Gevorderde
Berichten: 3499
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:28
Wedstrijden dit jaar: 47 (#49)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door MDB »

Dat ik gisteren de eerste keer zelf met de auto naar Brussel gereden ben..me happy! :-D
En toen ik er geparkeerd had kreeg ik een spontaan applaus van mijn reisgezel :-D

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17393
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door bloemeke »

MDB schreef: ma 10 apr 2017, 10:39 Dat ik gisteren de eerste keer zelf met de auto naar Brussel gereden ben..me happy! :-D
En toen ik er geparkeerd had kreeg ik een spontaan applaus van mijn reisgezel :-D
proficiat

MDB
Gevorderde
Berichten: 3499
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 17:28
Wedstrijden dit jaar: 47 (#49)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door MDB »

bloemeke schreef: ma 10 apr 2017, 11:20
MDB schreef: ma 10 apr 2017, 10:39 Dat ik gisteren de eerste keer zelf met de auto naar Brussel gereden ben..me happy! :-D
En toen ik er geparkeerd had kreeg ik een spontaan applaus van mijn reisgezel :-D
proficiat
Dank u! :-)

soccie
Kenner
Berichten: 715
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:33
Wedstrijden dit jaar: 17 (#129)

Re: Wat maakte je blij vandaag?

Bericht door soccie »

MDB schreef: ma 10 apr 2017, 10:39 Dat ik gisteren de eerste keer zelf met de auto naar Brussel gereden ben..me happy! :-D
En toen ik er geparkeerd had kreeg ik een spontaan applaus van mijn reisgezel :-D
:thumb:

Plaats reactie