Het was wel degelijk mijn man. Het mailadres stond er ook bij. Gemaild naar Steve van DPG en binnen enkele minuten had hij de mailSam schreef: ↑vr 27 mei 2022, 19:10Hopelijk via DPG Media nog verkrijgbaar of het moest een naamgenoot zijnsoccie schreef: ↑vr 27 mei 2022, 18:40Toen ik aftekende voor ontvangst ,zag ik onder mijn naam de naam van mijn man staan. Hij had geen mail gekregen en ik voeg aan de mevrouw achter de balie of mijn man zijn bon ook kon krijgen ( hij was mee met mij) en ze weigerde . Zonder mail geen bon
HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)
-
- Kenner
- Berichten: 721
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:33
- Wedstrijden dit jaar: 21 (#125)
Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)
-
- Kenner
- Berichten: 721
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:33
- Wedstrijden dit jaar: 21 (#125)
Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)
- Sam
- Gevorderde
- Berichten: 1892
- Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
- Wedstrijden dit jaar: 16 (#156)
Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)
Daar moeten ze hier niet mee afkomen, dat is niet eens wettelijk en identiteitsfraude met zo’n kopie is gauw gebeurd.
- grietje
- Moderator
- Berichten: 8106
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:00
- Sweetvoice
- Gevorderde
- Berichten: 4325
- Lid geworden op: vr 25 dec 2015, 23:38
- Wedstrijden dit jaar: 202 (#6)
Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)
Hier zelfde probleem. Wisten van niets. Zelfs manager niet. Kreeg dus niets mee. Daarna tot 3 keer toe mogen terug bellen om dan te weten dat ik het toch mocht komen halen, alhoewel ze tot op dat moment nog altijd van niets op de hoogte waren.Unedia schreef: ↑vr 27 mei 2022, 15:09 Deze middag mijn bonnen gaan halen in Carrefour Ninove. Niemand die van iets wist, heel gedoe, veel gebel en verschillend personeel later toch mee gekregen.
Ze konden er ook niet helemaal aan doen, was er super druk door IT-problemen aan selfscan, daardoor ook aan klantendienst en daarnaast nog fietser aangereden op parking. Was er dus alle hens aan dek. Maar toch wel heel jammer dat ze aan klantendienst niet echt op de hoogte waren welke bonnen ze moesten meegeven. Nog iemand problemen gehad?
Communicatie is bij elk bedrijf toch dezelfde miserie.
Had eerder ook al zo´n problemen om mijn prijs bij Ikea te verkrijgen. ´Was dit geen spam?'
- Sam
- Gevorderde
- Berichten: 1892
- Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
- Wedstrijden dit jaar: 16 (#156)
Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)
Hier ook een halfuur gedoe, wisten van niets en een hoop telefoontjes omdat ze ook niet wisten hoe die cadeaubon af te rekenen zonder dat er voor betaald wordtSweetvoice schreef: ↑vr 03 jun 2022, 20:33Hier zelfde probleem. Wisten van niets. Zelfs manager niet. Kreeg dus niets mee. Daarna tot 3 keer toe mogen terug bellen om dan te weten dat ik het toch mocht komen halen, alhoewel ze tot op dat moment nog altijd van niets op de hoogte waren.Unedia schreef: ↑vr 27 mei 2022, 15:09 Deze middag mijn bonnen gaan halen in Carrefour Ninove. Niemand die van iets wist, heel gedoe, veel gebel en verschillend personeel later toch mee gekregen.
Ze konden er ook niet helemaal aan doen, was er super druk door IT-problemen aan selfscan, daardoor ook aan klantendienst en daarnaast nog fietser aangereden op parking. Was er dus alle hens aan dek. Maar toch wel heel jammer dat ze aan klantendienst niet echt op de hoogte waren welke bonnen ze moesten meegeven. Nog iemand problemen gehad?
Communicatie is bij elk bedrijf toch dezelfde miserie.
Had eerder ook al zo´n problemen om mijn prijs bij Ikea te verkrijgen. ´Was dit geen spam?'
- Leentje58
- Gevorderde
- Berichten: 3325
- Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
- Wedstrijden dit jaar: 34 (#88)
Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)
ik heb gewoon, zonder probleem, een cadeaukaart gekregen met een bedrag van 50 € opSam schreef: ↑za 04 jun 2022, 11:04Hier ook een halfuur gedoe, wisten van niets en een hoop telefoontjes omdat ze ook niet wisten hoe die cadeaubon af te rekenen zonder dat er voor betaald wordtSweetvoice schreef: ↑vr 03 jun 2022, 20:33Hier zelfde probleem. Wisten van niets. Zelfs manager niet. Kreeg dus niets mee. Daarna tot 3 keer toe mogen terug bellen om dan te weten dat ik het toch mocht komen halen, alhoewel ze tot op dat moment nog altijd van niets op de hoogte waren.Unedia schreef: ↑vr 27 mei 2022, 15:09 Deze middag mijn bonnen gaan halen in Carrefour Ninove. Niemand die van iets wist, heel gedoe, veel gebel en verschillend personeel later toch mee gekregen.
Ze konden er ook niet helemaal aan doen, was er super druk door IT-problemen aan selfscan, daardoor ook aan klantendienst en daarnaast nog fietser aangereden op parking. Was er dus alle hens aan dek. Maar toch wel heel jammer dat ze aan klantendienst niet echt op de hoogte waren welke bonnen ze moesten meegeven. Nog iemand problemen gehad?
Communicatie is bij elk bedrijf toch dezelfde miserie.
Had eerder ook al zo´n problemen om mijn prijs bij Ikea te verkrijgen. ´Was dit geen spam?'
- Leentje58
- Gevorderde
- Berichten: 3325
- Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
- Wedstrijden dit jaar: 34 (#88)
Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)
moest mijn naam doorgeven, die stond op een lijst aan de balie
- Sam
- Gevorderde
- Berichten: 1892
- Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 08:34
- Wedstrijden dit jaar: 16 (#156)
Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)
Misschien waren ze gepakt in snelheid en ondertussen wel ingelichtLeentje58 schreef: ↑do 09 jun 2022, 15:53ik heb gewoon, zonder probleem, een cadeaukaart gekregen met een bedrag van 50 € opSam schreef: ↑za 04 jun 2022, 11:04Hier ook een halfuur gedoe, wisten van niets en een hoop telefoontjes omdat ze ook niet wisten hoe die cadeaubon af te rekenen zonder dat er voor betaald wordtSweetvoice schreef: ↑vr 03 jun 2022, 20:33Hier zelfde probleem. Wisten van niets. Zelfs manager niet. Kreeg dus niets mee. Daarna tot 3 keer toe mogen terug bellen om dan te weten dat ik het toch mocht komen halen, alhoewel ze tot op dat moment nog altijd van niets op de hoogte waren.Unedia schreef: ↑vr 27 mei 2022, 15:09 Deze middag mijn bonnen gaan halen in Carrefour Ninove. Niemand die van iets wist, heel gedoe, veel gebel en verschillend personeel later toch mee gekregen.
Ze konden er ook niet helemaal aan doen, was er super druk door IT-problemen aan selfscan, daardoor ook aan klantendienst en daarnaast nog fietser aangereden op parking. Was er dus alle hens aan dek. Maar toch wel heel jammer dat ze aan klantendienst niet echt op de hoogte waren welke bonnen ze moesten meegeven. Nog iemand problemen gehad?
Communicatie is bij elk bedrijf toch dezelfde miserie.
Had eerder ook al zo´n problemen om mijn prijs bij Ikea te verkrijgen. ´Was dit geen spam?'
- Leentje58
- Gevorderde
- Berichten: 3325
- Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
- Wedstrijden dit jaar: 34 (#88)
Re: HLN - Cadeaubon carrefour (afhalen) (30/04)
nee, was op de eerste dag dat we die konden afhalen, 's morgens , de lijst lag aan de balieSam schreef: ↑do 09 jun 2022, 16:59Misschien waren ze gepakt in snelheid en ondertussen wel ingelichtLeentje58 schreef: ↑do 09 jun 2022, 15:53ik heb gewoon, zonder probleem, een cadeaukaart gekregen met een bedrag van 50 € opSam schreef: ↑za 04 jun 2022, 11:04Hier ook een halfuur gedoe, wisten van niets en een hoop telefoontjes omdat ze ook niet wisten hoe die cadeaubon af te rekenen zonder dat er voor betaald wordtSweetvoice schreef: ↑vr 03 jun 2022, 20:33Hier zelfde probleem. Wisten van niets. Zelfs manager niet. Kreeg dus niets mee. Daarna tot 3 keer toe mogen terug bellen om dan te weten dat ik het toch mocht komen halen, alhoewel ze tot op dat moment nog altijd van niets op de hoogte waren.Unedia schreef: ↑vr 27 mei 2022, 15:09 Deze middag mijn bonnen gaan halen in Carrefour Ninove. Niemand die van iets wist, heel gedoe, veel gebel en verschillend personeel later toch mee gekregen.
Ze konden er ook niet helemaal aan doen, was er super druk door IT-problemen aan selfscan, daardoor ook aan klantendienst en daarnaast nog fietser aangereden op parking. Was er dus alle hens aan dek. Maar toch wel heel jammer dat ze aan klantendienst niet echt op de hoogte waren welke bonnen ze moesten meegeven. Nog iemand problemen gehad?
Communicatie is bij elk bedrijf toch dezelfde miserie.
Had eerder ook al zo´n problemen om mijn prijs bij Ikea te verkrijgen. ´Was dit geen spam?'